Translate

2014. október 12., vasárnap

It Never Ends. V.

Sziasztok!
Meghoztam az új részt.
Remélem ez jó lett. Vagy legalábbis jobb mint az előző.


"-Hát.."

-Hát mi?
-Hát, hogy attól, hogy nekem tetszik, nem vagyok belé szerelmes, vagyis, hogy különösen képpen nem akarok tőle semmit!-majd lesütöttem a szemem.
-Mi?-nézett rám értetlenül James.
-Ezt most hogy érted (T/N)?
-Úgy ahogy mondtam, azt hiszem.
-De hát mi mindig is úgy tudtuk, hogy szerelmes vagy belé.
-Jézusom fiúk! majd nevettem.
-Én soha sem mondtam nektek olyat, hogy szerelmes vagyok belé, csak azt, hogy rajongok érte.
-Jól van na. Tudod milyenek vagyunk!
Majd nevettünk.
-Szerintem jó lesz lassan aludni menni.
-Szerintem is.

Olinál eközben.
-Mit kerestetek ott?
-Semmit.
-Ne nézz már hülyének!
-Csak sétáltunk.
-És?
-És mi?
-Biztos történt valami.-mondta Matt, egy vigyorral.
-Nem történt semmi, csak megcsókoltam. megrántottam a vállam és elfordultam Mattől, és elindultam a konyha felé.
-Mi?? Te megcsókoltad?? Magadnál vagy?? Szegény lány.
-Ahogy hallottad. Igen, tudomásom szerint még mindig magamnál vagyok. Miért szegény? -fodultam mérgesen Matt felé.
-Hát mert lehet beleéli magát meg minden, mindenbe, és eközben te meg...
-Én meg mi? -néztem rá kérdően, de egyben dühösen.
-Én meg mi? -Ismételtem meg magam.
-Te meg nem nem szereted, vagy csalódni fog benned. Érted?
-De ezt most honnan gondolod?
-Mert ilyen vagy!-mondta majd elment. Jó Éjt!
-Jó Éjt neked is.

Reggel: 
Mielőtt elindultunk volna, kimentek a srácok a busz mögé cigizni. Mindenki dumált, és pizsiben volt.
A másik bandából is jöttek oda tagok. Beszélgettünk tovább, mikor megláttam (T/N) a busz sarkánál, és bámult minket. Nagyon aranyos volt, félig még szerintem aludt. Kis rózsaszín pizsi volt rajta. Egyem is meg.
-Szia (T/N)!-mondta Matt.
Majd mindenki rá figyelt. Ő meg előrébb jött, és megdörzsölte a szemét.
-Sziasztok!-mondta majd leült mellénk.
-Mióta vagytok fent?-nézett körbe hunyorogva.
-Huuh.. nem is tudom szerintem már egy 30 perce kint ülünk.
-Most menyi az idő?
-Hát, pillanat megnézem. 7 óra van.
-Jézusom, korán van még, ti már ilyenkor fent vagytok.-jelentette ki. A többiek csak röhögtek.
-Én vissza megyek még.
-Oké, menj csak csipkerózsika.
-Hahaha, nagyon vicces. majd röhögtünk.

(T/N) Szemszögedből:
Bementem a buszba, és leültem a kanapéra. Levettem a polcról a telóm, és végig néztem mindent, a Facebook-ot..stb.
Mikor egyszer csak meghallottam, hogy valaki benyitott.
-Ki vagy? Mit akarsz? Miért vagy itt? -tettem fel a kérdéseket.
-Hát..
-Na jól van James nem vagy vicces, mert azt csinálod amit én tegnap.-nevettem, de még most sem néztem fel a telefonomról.
-Miért mit csináltál tegnap?
-Mi? vágtam egy hülye fejet, mikor leesett, hogy nem James jött be. Gyors felkaptam a fejem.
-Mi a fene? Jézusom! Ugrottam fel.
-Mi van?
-Azt hittem James vagy, Úristen, bassza meg. káromkodtam el magam, és fel alá járkáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése