Translate

2014. október 1., szerda

It Never Ends. IV.

Sziasztok!
Az előző rész nagyon rosszra sikeredett, de most ezt megpróbálom jóra írni.
Bocsánat, hogy sokat késett a kövi rész.
Ez a rész rövid lett, sajnálom!




"-Köszönöm."



 
-De mostmár nekünk is vissza kéne indulni. 
-Tényleg. 
-Akkor menjünk. 
Majd elindultunk vissza Olival.
Nem beszéltünk visszafele nagyon semmit.

~Amikor vissza értünk:
A fiúk kint voltak a busz előtt. Nagyra nyílt a szemem.
-Oli!
-Mi van? nézett rám furán. 
-A fiúk, és mutattam a fiúkra. 
-Mi van velük?  
-Nem láthatják meg, hogy veled voltam. 
-Miért nem? 
-Mert nem. néztem rá kicsit mérgesen.
-Hát..Oké, majd megvonta a vállát. 
-Akkor mit csináljunk? 
-Mit tudom én.
-Találj ki gyorsan valamit!
-Mit?
-Nem tudom.
Eközben már az ö buszuk mögé bujtunk el.
-Mit csináltok itt? kérdezte valaki amire megijedtünk.
-Jézusom! mondtam.
-Matt te mit keresel itt? kérdezte Oli.
-Ti mit kerestek itt?
-Mi semmit. jelentettem ki.
-Aham..Persze. forgatta a szemét Matt.
-Jól van én megyek. Sziasztok. jelentettem ki mérgesen, és elindultam a buszom felé.

~Amikor odaértem:
-Te hol voltál?
-Semmi közöd. majd becsaptam a busz ajtót, és elindultam hátra, amikor hallottam, hogy valaki bejön az ajtón.
-Mi a bajod? szépen kérdeztük! szólt rám valaki mérgesen. 
-Semmi! majd megfordultam.Semmi! jelentettem ki még egyszer. 
-Akkor meg szépen válaszolj a kérdésemre. mosolyogta el magát. 
-Oké. majd oda mentem hozzá, és megöleltem Jamest. 
-Jól van, akkor most újból felteszem a kérdést! Hol voltál? 
Elhúzottam tőle, és felsóhajtottam. 
-Először csak a fesztivált mentem megnézni, majd találkoztam Olival, és elmentünk sétálni, és megcsókolt, és most nem tudom mit tegyek, vagy.. Érted???
-Értem, de mit akarsz te? 
-Én nem tudom, igazság szerint tetszik nekem meg minden de..
-De mi??
-Hát, .....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése