Translate

2014. szeptember 15., hétfő

It Never Ends. III.

Sziasztok!
Ma meghozom az új részt!
Remélem tetszik jó olvasást! :)



"Majd szóltak nekem, hogy siessek bevinni a cuccot, így elköszöntem, és ott hagytam."


Majd mikor mindent kipakoltunk oda mentem (T/N)-hez.
-Szia! Bocsi, hogy csak úgy ott hagytalak.
-Semmi baj.
-Te sosem izgulsz a fellépés előtt?
-Nem nagyon!
-Ne hazudj (T/N), mindig izgulsz!
-Nem igaz Josh hazudik. nevette el magát.
-Na jó néha, nagyon szoktam izgulni. Te nem?
-Nem szoktam izgulni.
-De jó neked. mosolygott.
-Pár óra van a fellépésig! Készülődjetek! jelentette ki a menedzser.
Mindenki próbált, és eljött a fellépés.

(T/N) szm.:
Nagyon izgi, és jó volt a mostani fellépés.
Fellépés után az én bandámmal azt beszéltük meg, hogy körül nézünk ebben a városban.
El is indultunk, nagyon szép volt, sokat röhögtünk.
6 körül lehetett mikor vissza értünk. A másik banda az az a Bring Me The Horizon tagjai ott beszélgetettek hátul. Én már arra gondoltam, hogy bemegyek a buszba és majd csinálok valamit.
Majd olyan 8 körül kb. a srácok is bejöttek a buszba.
-Ti meg hol voltatok?
-Elhülyültünk a másik bandával.
-Oké!
Pár óra múlva a srácok elmentek aludni, így egyedül voltam ébren.
De nem nagyon tudtam aludni, így kimentem a buszból, és mivel egy fesztiválon léptünk fel, így azt gondoltam, hogy  már ott is szét nézek. Nagyon jó egy fesztivál ez, vettem egy sört és azt iszogattam, és kerülgettem az emberek, figyeltem a fellépőket. Épp indulni akartam vissza, de csöndben, mert nem akartam, hogy a srácok felkeljenek. Amikor megijedtem, mert valaki hirtelen megfogta a vállam hátulról.
-Mit ijesztgetsz? fordultam meg mérgesen.

-Bocsi, csak meg akartam kérdezni, hogy miért vagy itt kint?
Amikor megfordultam láttam meg, hogy Oli az.
-Semmi baj, csak azt hittem valami barom vagy. Bocsi, hogy így rád kiabáltam. Amúgy csak megnéztem milyen ez a fesztivál.
-Semmi baj, na és milyen?
-Elég jó. Na és te miért vagy kint?
-Hát..izé csak kijöttem mert  nem tudok aludni.
-Mit fogsz csinálni?
-Hát nem nagyon tudom, szerintem körbenézek majd sétálgatok a városban. Nincs kedved velem jönni, egyedül nagyon unalmas lenne.
-Veled mehetek ha akarod.
Majd elmentünk körbementünk a fesztiválon, röhögcséltünk.
A városban elmentünk egy parkhoz. Ott leültünk egy padra.
-Mióta van meg a bandátok?
-1-2 éve. 

-Az tök király. Igazat megvallva nagyon meglepődtem, hogy egy lány az énekes.
-Hát szerintem sokan így vannak vele.
-Szerintem attól független nagyon jól csinálod. mosolygott rám.
-Köszönöm, de te sokkal jobb vagy.
-Én??!! de hogy is.
Majd beszélgettünk még, és röhögtünk sokat.
Elindultunk haza felé.

Oli szm.:
-Hideg van! Te nem fázol? kérdezte a lány, közben dörzsölte a karját.
-Kéred a pulcsim?
-Nem kell. Köszi.
-Na de tényleg, majd meg fagysz.
Rá adtam a pulcsit.
-Hát ez olyan mint a szerelme, romantikus filmekben. nevette el magát.
-Hát eléggé, már csak a csók hiányzik, meg azok a nyálas mondatok.
Nevettünk mind a ketten. Mikor (T/N) megbukott valamiben, és majdnem elesett, de megfogtam és vissza húztam, és szemben álltunk egymással. Majd elmosolyodott, de én azon filóztam, hogy megcsókoljam, vagy nem, mert fura, hogy előtte meg ott fikázzuk az ilyen pillanatokat, most meg belecsöppenünk egy ilyenbe. Nem volt időm sokat gondolkodni, de tettem magasról arra, hogy az előbb az ilyet fikáztuk, nekem annál sokkal jobban tetszett a lány, így megcsókoltam.

(T/N) szm.: 

Nagyon meglepődtem, mikor Oli megcsókolt, de bevallom jó volt. Puha ajkai az enyémhez értek, és azt hittem ott menten elolvadok. Majd mikor szét váltunk, elkezdtem mosolyogni.
-Hát ez.. jó volt. mondtam, de olyan halkan, hogy remélhetőleg ne hallja, de hallotta.
-Szerintem. vallta be aranyosan. Amire elpirultam.
-Nagyon aranyos amikor így elpirulsz. mosolygott.
-Köszönöm.










1 megjegyzés: